Show it! Nail it! Foto’s als marketing voor je nagelstudio
Miranda Koevoets is een Personal Brand Fotograaf. Met de focus op de beauty & lifestyle branche helpt Miranda vrouwelijke ondernemers visueel op de voorgrond te treden en impact te maken bij jouw doelgroep. Dit keer schrijft Miranda over het inzetten van foto’s voor je nagelstudio als één van de krachtigste marketinginstrumenten voor nagelstylisten.
Al scrollende op Instagram of Facebook bij onder andere nagelstylistes zie ik vaak alleen beelden van de prachtige creaties. Een hele feed met alleen maar handen in beeld. De persoonlijke touch ontbreekt, de sfeer in de salon komt niet bij me binnen en dat is jammer, want het allerbelangrijkste ben JIJ!
Foto’s voor je nagelstudio
Fotografie is één van de krachtigste marketinginstrumenten. Het belang van visuele content op diverse social mediakanalen is groot. Het is vaak een afbeelding of een video waardoor jouw droomklant een interactie met je aangaat. Een goede eerste indruk maakt het verschil in het opbouwen van vertrouwen, het verkrijgen van een volgende afspraak en uiteindelijk toenemende omzet.
Website
Beelden op je website moeten jouw droomklanten triggeren. Immers binnen een paar seconden bepaalt een bezoeker of jouw site aanspreekt, vertrouwt voelt of dat men verder zoekt op het internet. Door de visuals nemen jouw klanten een beslissing. Een website die wazige stockfoto’s gebruikt, geeft een ander signaal af, dan een website met foto’s van hoge kwaliteit en foto’s die op maat zijn gemaakt voor een product of dienst.
Lees ook:
Social media
Op social media is consistent zijn KEY. Kwaliteitsfoto’s met een samenhangende look & feel zorgen ervoor dat je jezelf onderscheidt. Het hoeft niet allemaal perfect te zijn. Goed is goed genoeg.
Uniek
Ieder bedrijf is uniek en JIJ ook en dat mag je laten zien.
Het werk van Miranda
Benieuwd naar het werk van Miranda? Bekijk hieronder wat voorbeelden van haar hand of bezoek de website van LightCatch fotografie.