Verwante artikelen
Zó vergroot je de zichtbaarheid van jouw salon online
Nagelstylisten met een eigen salon doen veel meer dan enkel klanten blij maken met mooie nagels. Als ondernemer ben je een manusje-van-alles. Dat houdt ook…
9 tips voor een compleet Facebook bedrijfsprofiel
Veel nagelstylisten hebben al een Facebookpagina. Wist je dat het voor je vindbaarheid op Facebook en andere zoekmachines belangrijk is dat je Facebook bedrijfsprofiel compleet is? Nicole Haanen is online marketeer en expert op het gebied van social media. Ze geeft je 9 tips om je bedrijfsprofiel zo compleet mogelijk te maken. Tip 9: Zorg…
Energie besparen in de nagelstudio doe je zo!
De stijgende energie- en gasprijzen hebben een groot effect op Nederlandse en Belgische huishoudens, maar zeker ook op ondernemers. Waar je thuis nog de keuze…
Dag van de Nagelstylist 2022
Nailed It Magazine viert op maandag 1 maart de Dag van de Nagelstylist met je! Op deze dag zetten we nagelstylisten in het zonnetje en…
Is LinkedIn interessant voor mijn nagelsalon?
Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, Snapchat, Tiktok. Zomaar even een greep uit een aantal populaire social media kanalen. Maar wanneer zet je welk kanaal in? In dit artikel gaat online marketeer Nicole Haanen in op LinkedIn. Is dit een interessant kanaal voor jou als nagelstylist en zo ja, hoe pak je dit aan? LinkedIn is een…