Verwante artikelen
PRO aan het woord: Sarah Fransen, La Petite Belge
Sarah Fransen is een van onze vaste members van Nailed It PRO en daarom zetten we haar in The Spotlight. “Ik ben lid geworden omdat…
Hoe zien gezonde nagels eruit?
In de nagelstudio zijn we vooral bezig met het mooi(er) maken van de nagels. Soms gaat het om een versteviging van de natuurlijke nagel, maar…
PRO aan het woord: Ilona van den Berg, Irrisistible Nail & Body Fashion
Ilona van den Berg is een van onze vaste members van Nailed It PRO en daarom zetten we haar in the spotlight. “Ik ben lid van…
Het coronavirus: moeten nagelstylisten de deuren sluiten?
Het coronavirus treft ook nagelstylisten in heel Nederland. Als nagelstylist ben je continu in contact met de handen van je klant. Er kan dan wel…
Met SEO meer potentiële klanten naar je nagelstudio trekken
Wist jij dat je je websiteverkeer kunt verhogen met een aantal slimme aanpassingen op je website? Dit heet search engine optimization (SEO) oftewel zoekmachine optimalisatie. Online marketeer Nicole Haanen gaat in op de basisbeginselen die jij als nagelstylist kunt toepassen, om ervoor te zorgen dat jouw website naar voren komt bij relevante zoekopdrachten. En dat…