Google Mijn Bedrijf als marketing voor je nagelsalon

Google Mijn Bedrijf als marketing voor je nagelstudio
Als nagelstylist wil je dat klanten de weg naar jouw salon weten te vinden. Dat doe je door marketing in te zetten. Bijvoorbeeld door zichtbaar te zijn op sociale media, maar ook door het gebruik van andere online en offline kanalen. Een voorbeeld hiervan is Google Mijn Bedrijf. Met deze tool kan je voor meer…
Om dit artikel te kunnen lezen, kun je één van de volgende lidmaatschappen afnemen: Premium jaarlijks or Premium maandelijks. Heb je al een lidmaatschap, log in om het artikel te lezen.

Verwante artikelen

Met SEO meer potentiële klanten naar je nagelstudio trekken

Wist jij dat je je websiteverkeer kunt verhogen met een aantal slimme aanpassingen op je website? Dit heet search engine optimization (SEO) oftewel zoekmachine optimalisatie. Online marketeer Nicole Haanen gaat in op de basisbeginselen die jij als nagelstylist kunt toepassen, om ervoor te zorgen dat jouw website naar voren komt bij relevante zoekopdrachten. En dat…

Om dit artikel te kunnen lezen, kun je één van de volgende lidmaatschappen afnemen: Premium jaarlijks or Premium maandelijks. Heb je al een lidmaatschap, log in om het artikel te lezen.

Social media succes: hoe vaak moet je posten als nagelstylist?

In de wereld van nagelstyling is een sterke aanwezigheid op sociale media van onschatbare waarde. Maar de grote vraag is: hoe vaak moet je eigenlijk posten om die gewenste zichtbaarheid en betrokkenheid te krijgen? Laten we duiken in de wereld van social media marketing en ontdekken wat het beste is voor jouw nagelstudio.

Om dit artikel te kunnen lezen, kun je één van de volgende lidmaatschappen afnemen: Premium jaarlijks or Premium maandelijks. Heb je al een lidmaatschap, log in om het artikel te lezen.