Verwante artikelen
Met SEO meer potentiële klanten naar je nagelstudio trekken
Wist jij dat je je websiteverkeer kunt verhogen met een aantal slimme aanpassingen op je website? Dit heet search engine optimization (SEO) oftewel zoekmachine optimalisatie. Online marketeer Nicole Haanen gaat in op de basisbeginselen die jij als nagelstylist kunt toepassen, om ervoor te zorgen dat jouw website naar voren komt bij relevante zoekopdrachten. En dat…
Zó vergroot je de zichtbaarheid van jouw salon online
Nagelstylisten met een eigen salon doen veel meer dan enkel klanten blij maken met mooie nagels. Als ondernemer ben je een manusje-van-alles. Dat houdt ook…
Social media succes: hoe vaak moet je posten als nagelstylist?
In de wereld van nagelstyling is een sterke aanwezigheid op sociale media van onschatbare waarde. Maar de grote vraag is: hoe vaak moet je eigenlijk posten om die gewenste zichtbaarheid en betrokkenheid te krijgen? Laten we duiken in de wereld van social media marketing en ontdekken wat het beste is voor jouw nagelstudio.
PRO aan het woord: Ilona van den Berg, Irrisistible Nail & Body Fashion
Ilona van den Berg is een van onze vaste members van Nailed It PRO en daarom zetten we haar in the spotlight. “Ik ben lid van…
PRO aan het woord: Sarah Fransen, La Petite Belge
Sarah Fransen is een van onze vaste members van Nailed It PRO en daarom zetten we haar in The Spotlight. “Ik ben lid geworden omdat…