De klant wil niet betalen, wat nu?

De klant wil niet betalen

Als nagelstylist maak je het zelden mee, maar het kan zomaar voorkomen dat een klant niet wil betalen. Misschien weigert de klant om te betalen omdat zij niet tevreden is. Het kan ook zo zijn dat er allerlei excuusjes worden aangehaald. Wat de reden ook is, een klant die niet wil betalen is nooit fijn. Maar hoe maak je van een niet betalende klant een betalende klant? We geven een aantal tips.

Verder lezen?

Login of word lid om toegang tot dit artikel te krijgen. Je wordt al lid van Nailed It PRO vanaf €0,63  per week. Door lid te worden, krijg je toegang tot al onze premium artikelen op het gebied van ondernemen, marketing, salonmanagement en meer.

2 Reacties

  • Marianne Mud schreef:

    Ik zit hier momenteel midden in.
    Te laat afgemeld. En in mijn huisregels staat dat je bij te laat afmelden 75% van de behandelkosten moet betalen.
    Heb na whatsapp contact de persoon 2x een herinnering gestuurd en ligt nu bij een incassobureau. No cure no pay systeem.
    Ik vind dat meer collega’s zich mogen houden aan de regels die ze opstellen en niet over hun heen moeten laten lopen.

    • Redactie schreef:

      Wat vervelend dat je er middenin zit. Goed dat je een incassobureau hebt ingeschakeld! Je hebt niet voor niets huisregels. Het gaat vaak niet om het bedrag, maar om het principe.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *