Verwante artikelen
PRO aan het woord: Ilona van den Berg, Irrisistible Nail & Body Fashion
Ilona van den Berg is een van onze vaste members van Nailed It PRO en daarom zetten we haar in the spotlight. “Ik ben lid van…
PRO aan het woord: Sarah Fransen, La Petite Belge
Sarah Fransen is een van onze vaste members van Nailed It PRO en daarom zetten we haar in The Spotlight. “Ik ben lid geworden omdat…
Coronavirus: aftercare voor klanten
Tracy Ann Shelverton is expert op het gebied van de anatomie en pathologie van de nagel. Als eigenaresse van Gorge Nails en importeur van Famous…
Vijf tips voor ondernemers van business coach Amber Hendriks
Wie nagelstyliste als beroep heeft gekozen, krijgt er vaak gratis het ondernemerschap bij. Amber Hendriks (23) is business coach in de beauty- en lifestylesector en…
Met SEO meer potentiële klanten naar je nagelstudio trekken
Wist jij dat je je websiteverkeer kunt verhogen met een aantal slimme aanpassingen op je website? Dit heet search engine optimization (SEO) oftewel zoekmachine optimalisatie. Online marketeer Nicole Haanen gaat in op de basisbeginselen die jij als nagelstylist kunt toepassen, om ervoor te zorgen dat jouw website naar voren komt bij relevante zoekopdrachten. En dat…