Verwante artikelen
PRO aan het woord: Ilona van den Berg, Irrisistible Nail & Body Fashion
Ilona van den Berg is een van onze vaste members van Nailed It PRO en daarom zetten we haar in the spotlight. “Ik ben lid van…
Duo-interview: Nederlandse en Belgische stylist. Wat is er in de tijd veranderd?
In de serie duo-interview hebben we deze keer de Belgische Veronique Marchand van V-Nails & Feet en de Nederlandse Katrien Janssens van Nagelstudio Katrien bevraagd.…
PRO aan het woord: Sarah Fransen, La Petite Belge
Sarah Fransen is een van onze vaste members van Nailed It PRO en daarom zetten we haar in The Spotlight. “Ik ben lid geworden omdat…
Met SEO meer potentiële klanten naar je nagelstudio trekken
Wist jij dat je je websiteverkeer kunt verhogen met een aantal slimme aanpassingen op je website? Dit heet search engine optimization (SEO) oftewel zoekmachine optimalisatie. Online marketeer Nicole Haanen gaat in op de basisbeginselen die jij als nagelstylist kunt toepassen, om ervoor te zorgen dat jouw website naar voren komt bij relevante zoekopdrachten. En dat…
Te druk voor je social media? 4 Tips voor een goede marketingplanning in drukke tijden
Ingrid Vreijsen is coach voor salons. ‘Ik leer saloneigenaren hoe zij meer uit hun salon kunnen halen én hoe ze meer online zichtbaarheid en structuur creëren,…