Verwante artikelen
De nail-art trends van dit najaar
Ieder seizoen weer komen er nieuwe nail-art trends en technieken voorbij die ons verassen. Als je een nieuwe techniek voorbij ziet komen, wil je deze…
Met SEO meer potentiële klanten naar je nagelstudio trekken
Wist jij dat je je websiteverkeer kunt verhogen met een aantal slimme aanpassingen op je website? Dit heet search engine optimization (SEO) oftewel zoekmachine optimalisatie. Online marketeer Nicole Haanen gaat in op de basisbeginselen die jij als nagelstylist kunt toepassen, om ervoor te zorgen dat jouw website naar voren komt bij relevante zoekopdrachten. En dat…
Google Mijn Bedrijf als marketing voor je nagelsalon
Als nagelstylist wil je dat klanten de weg naar jouw salon weten te vinden. Dat doe je door marketing in te zetten. Bijvoorbeeld door zichtbaar te zijn op sociale media, maar ook door het gebruik van andere online en offline kanalen. Een voorbeeld hiervan is Google Mijn Bedrijf. Met deze tool kan je voor meer…
Zó vergroot je de zichtbaarheid van jouw salon online
Nagelstylisten met een eigen salon doen veel meer dan enkel klanten blij maken met mooie nagels. Als ondernemer ben je een manusje-van-alles. Dat houdt ook…
PRO aan het woord: Ilona van den Berg, Irrisistible Nail & Body Fashion
Ilona van den Berg is een van onze vaste members van Nailed It PRO en daarom zetten we haar in the spotlight. “Ik ben lid van…